Jak wydać 7 tysięcy złotych w 4 godziny?

Michał Toczyski | Warto wiedzieć więcej
Godzinna wizyta u fryzjerek Miasta Kobiet i 3 godziny szalonych zakupów w Kupcu Poznańskim - to bilans metamorfoz, jakie przeszła Pani Magda - zwyciężczyni w konkursie "Zakupy ze stylistką". Sponsorem nagrody buło Centrum Handlowo-Biurowe Kupiec Poznański. O tym, że sezon letni już dawno odszedł w zapomnienie najlepiej świadczą sklepowe półki. To akurat ucieszyło Panią Magdę, zdobywczynię nagrody głównej w urodzinowym konkursie Kupca Poznańskiego - 7 tysięcy złotych na zakupy stylistkami mody i wizażu - Anetą Wabińską, Elżbietą Tuszewską oraz Anią Nowak. Pierwszym punktem na zakupowej mapie była metamorfoza dokonana przez Anię Nowak, stylistkę Studia Fryzjersko-Kosmetycznego Miasto Kobiet. - Pani Magdzie zależało na wygodnej, zwiewnej, a jednocześnie ekonomicznej fryzurze, która nie wymagałaby specjalnej pracy przy jej układaniu. Dlatego zaproponowałam najmodniejsze w tym sezonie, stosunkowo krótkie uczesanie na pazia z prostą, lekką grzywką - komentuje Ania Nowak z Miasta Kobiet. To fryzura łatwa do ułożenia, nie wymagająca modelowania, a nawet użycia suszarki. Idealna dla osób, które nie mają czasu na systematyczne wizyty u fryzjera, ale pragną uczesania modnego i zgodnego z obowiązującymi trendami. Następnie Pani Magda spotkała się w Kupcu Poznańskim ze stylistkami mody, Anetą Wabińską i Elżbietą Tuszewską, na indywidualnej sesji kreacji wizerunku, stylizacji ubioru oraz wizażu. Celem konsultacji było rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Pani Magdy oraz zaproponowanie nowego stylu ubierania dopasowanego do stylu życia i osobowości. Jak przyznaje Aneta Wabińska: - Dobry wygląd podkreślający mocne strony własnej sylwetki wzmaga wiarę w siebie, sprawia że jesteśmy bardziej przebojowi i nastawieni na sukces - nie tylko w życiu prywatnym, ale także zawodowym. Dokonana analiza kolorystyczna, podstawa pracy nad wizerunkiem, pozwoliła określić zimowy typ urody Pani Magdy - w szafie osoby reprezentującej taki typ powinny znaleźć się ubrania o mocnych, wyrazistych kolorach - kontrastująca, czysta biel, czerń, róż, czerwień, zieleń, a nawet amarant czy grafit. - Walory kolorystyczne powinny stanowić priorytet przy doborze ubrań, dopiero później należy zwracać uwagę na fason - dodaje Aneta Wabińska. Pani Magdzie zaproponowano bardziej dopasowane tunikoswetry, białe, stylowe koszule, jeansy, najmodniejsze w sezonie puchowe kurteczki oraz buty na wyższym obcasie - ich zadaniem było wyszczuplenie i wysmuklenie sylwetki, nadanie jej lekkości i wyrazistości. Nowy styl miał uosabiać sportową elegancję - wygodę w dobrym guście. - Osoba niska o bardziej okrągłych kształtach powinna zapomnieć o luźnych, powyciąganych swetrach, takie ubrania nie maskują niedoskonałości figury, ale wręcz przeciwnie - podkreślają masywną i korpulentną figurę - komentuje Aneta Wabińska. Sponsorem metamorfozy Pani Magdy wartej 7 tysięcy złotych było Centrum Handlowo-Biurowe Kupiec Poznański, więcej na www.kupiecpoznanski.pl.

Dodaj nową odpowiedź

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Image links with 'rel="lightbox"' in the <a> tag will appear in a Lightbox when clicked on.
  • Image links from G2 are formatted for use with Lightbox2
  • Image links with 'rel="lightshow"' in the <a> tag will appear in a Lightbox slideshow when clicked on.
  • Links to HTML content with 'rel="lightframe"' in the <a> tag will appear in a Lightbox when clicked on.
  • Links to video content with 'rel="lightvideo"' in the <a> tag will appear in a Lightbox when clicked on.
  • Links to inline or modal content with 'rel="lightmodal"' in the <a> tag will appear in a Lightbox when clicked on.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).